Po prvé, premýšľajte o tom, či sa vaša spoločnosť stará o rôzne zákaznícke segmenty v rôznych obdobiach dňa?
Ďalším aspektom, ktorý by ste mohli zvážiť, je to, ako sa vaše obchodné modely obchodovania menia v priebehu dňa. Možno chcete hrať určité typy hudby v určitých časoch dňa? Napríklad, niektoré podniky hrajú pozitívnu hudbu pre zamestnancov pred otvorením, aby ich dostali do správneho rámca mysle.
Funkcia plánovania vám umožní hudbu perfektne prispôsobiť. Vďaka práci so zoznamami skladieb s rôznym tempom alebo emóciami môžete hudbu prispôsobiť počas celého dňa tak, aby zodpovedala meniacim sa potrebám.
Povedzme, že máte reštauráciu. Možno budete chcieť začať s relaxačnou a upokojujúcou raňajkovou atmosférou, ale v čase, keď začína šťastná hodina, možno ju chcete pumpovať? Ak vlastníte obchod, chcete, aby sa ľudia v určitých časoch rýchlo pohybovali a odchádzali von, ale inokedy by ste radšej mohli hrať pomalšiu hudbu, aby ste mohli prechádzať v ich voľnom čase?