NÁVODY

Nechajte sa inšpirovať

ako prehrávať, plánovať hudbu na pozadí pri vašom podnikaní so službou Soundtrack.

Aký je soundtrack pre výpredaj? 5 tipov ako vyťažiť maximum z vašej výpredajovej sezóny.

6. November 2019 - 3 minúty čítania | preložil UMIO | Simona Kopčáková

Soundtrack poskytuje spoločnosť Soundtrack Your Brand®. UMIO prináša hudbu, ktorá funguje v spolupráci so Soundtrack Your Brand.

Návod

Každý deň je pre maloobchodníka Black Friday i keď skutočný kšeft príde už čoskoro. Blíži sa Singles Day a onedlho budú nasledovať aj rozmanité posviatočné výpredaje. Tu to však nekončí. Maloobchodníci majú každý rok stále viac a viac sezónnych výpredajov a zľavy priťahujú väčšie a väčšie davy ľudí. Zákazníci čakajúci pri pokladniach musia často trpieť dlhý čas, aby si zakúpili zvýhodnené tenisky. Čo môžete vy ako vedúci obchodu alebo majiteľ firmy urobiť na zmiernenie pre vašich zákazníkov a pomáhajúcich zamestnancov?

  • Rozpoznanie

    Štúdie ukazujú, že piesne, ktoré rozoznávame, upútavajú našu pozornosť a čas pri nich plynie rýchlejšie. Ak teda chcete čakanie v rade pre vašich zákazníkov zmeniť na príjemnejší zážitok, hrajte hudbu, ktorú poznajú. Ak sa im piesne zapáčia, ešte lepšie. Vedci dokázali, že čas pri zábave plynie rýchlejšie. Bez ohľadu na to, aký štýl hudby prehrávate, zamiešajte do neho soundtracky zahrňujúce najväčšie hity, aby sa dosiahlo rozpoznanie.

  • Choďte s prúdom — plánujte

    Pravidlom pri vytváraní plynulého hudobného prostredia je zladiť tok zákazníkov s rozvrhom soundtrackov. Hudbu s nízkou intenzitou počas pokojných hodín a hudba s vysokou intenzitou počas špičky. Ak je tempo vyššie, konáme rýchlejšie a rozhodujeme sa rýchlejšie. Predaj je určite najvyšší v špičke, nebojte sa teda zvýšiť ráznosť a hlas v čase, keď je váš obchod preplnený. Vyprázdnite tak police a rady, a zároveň poskytnete svojim zamestnancom prílev energie. Zrýchlite svoje podnikanie!

  • Udržujte zamestnancov šťastných

    Nechajte vašich zamestnancov vybrať si hudbu a vytvoriť si osobné soundtracky. Naplánujte tieto ich soundtracky pred a po bežných otváracích hodinách. Zabezpečí vám to zachovanie pracovej nálady počas rušného predaja a stále budete môcť prehrávať hudbu, ktorá vyhovuje vašej značke. V neposlednom rade vysvetlite vášmu tímu predstavu o hudbe na prevádzke. Je nevyhnutné, aby hudba odzrkadľovala vašu značku, nie váš vkus alebo vkus niekoho iného.

  • Uistite sa, že zákazníci nájdu čo hľadajú

    Dá sa pomerne s istotou tvrdiť, že hudba nebude veľmi nápomocná, keď vaši zákazníci hľadajú niečo, čo v obchode nemôžu nájsť. Ich hľadanie pravdepodobne zaberie čas úslužnému personálu a spôsobí dostatočne veľký domino efekt na to, aby zasiahol zákazníkov, ktorí chcú len zaplatiť a ísť, avšak nebudú schopní nájsť dostupný personál, ktorý by mu v tom pomohol. Príprava na výpredaj je všetkým, takže sa uistite, že veci sú na sklade a na správnom mieste.

    Ak máte možnosť, pokúste sa o zobrazenie dostupných zásobob online prostredníctvom vášho webu. Takto budú ľudia vopred vedieť, či je ich produkt k dispozícii. V prípade ak nemáte možnosť použiť svoj web na zobrazenie vašich aktuálnych zásob, služba ako Pointy to môže zabezpečiť.

  • Zvážte vytvorenie hudobného zážitku pre rodiny

    Sviatky sú do veľkej miery zamerané na rodinu, takže nie je príliš odvážné tvrdiť, že množstvo ľudí nakupuje darčeky pre a s blýzkymi počas týchto druhov výpredaja. Zvážte, či by váš obchod mohol tažiť z toho, ak by sa zážitok stal príjemnejším pre rodiny tým, že odstránite piesne s explicitnými textami - záleží to však od typu ľudí, ktorých príchod očakávate vo vašom obchode.

Ak nemáte čas na vytvorenie vlastného soundtracku pred svojím veľkým výpredajom, nezúfajte. Stačí použiť jeden z našich vopred pripravených soundtrackov vytvorený našim kvalifikovaným tímom hudobných kurátorov. Soundtracky ako „Denim Rock“, „Hits Of The 10s“ a „Ultimate Summer“ budú skvelými univerzálnymi soundtrackmi, ktoré vám pomôžu pri výpredaji a v špičke, vďaka ich mainstreamovému zameraniu a vysokej energii. Veľa šťastia pri výpredaji!

Soundtrack poskytuje spoločnosť Soundtrack Your Brand®.
UMIO prináša hudbu, ktorá funguje v spolupráci so Soundtrack Your Brand.